Már az RTL csatornáin is "jobban teljesít" Magyarország
Két napja megjelent a kormány társadalmi célú hirdetése az RTL Magyarország csatornáin is.
Két napja megjelent a kormány társadalmi célú hirdetése az RTL Magyarország csatornáin is.
Hiába a fesztiválok vagy a szórakozási lehetőségek, a gazdaság és az ifjúságpolitika másképp muzsikál. Egy francia ifjúságkutató intézet megvizsgálta, hogy mely országok folytatják a leginkább fiatalbarát politikát, azaz hol tud a 15-29 éves korosztály a legjobban érvényesülni, hol érhetik el legnagyobb támogatás és szabadság mellett álmaikat. Norvégia, Ausztrália és Kanada utcahosszal előz, Magyarország az EU egyik legrosszabb állama a fiatalok szempontjából.
A párhuzamosok csak a végtelenben találkoznak, de az a vállalkozó, amelyik ilyen jelszóval kínálja a boltját, mégis rátapintott valami lényegesre...
Nagyjából a finanszírozott összeg 10-20 százalékát kaphatják vissza azok, akik lízingelték az autójukat, és devizahitel állt emögött az ügylet mögött.
Hiába áll védjegyoltalom alatt a "Magyarország jobban teljesít" szlogen, hiába fizetett súlyos milliókat érte a kormány egy magáncégnek, a rendőrség szerint nem követett el hűtlen kezelést a kabinet, amikor azt ingyen átadta a Fidesznek. A BRFK elutasította a baloldali ellenzék feljelentését.
Jogi lépéséket tesznek a baloldali összefogás pártjai, mert álláspontjuk szerint törvénysértő módon, ingyenesen engedte át a kormány a Fidesznek a Magyarország jobban teljesít szlogent – jelentette be Szigetvári Viktor, az Együtt-PM szövetség társelnöke Molnár Csabával, a Demokratikus Koalíció (DK) ügyvezető alelnökével és Veres Gáborral, az MSZP szóvivőjével közösen pénteken Budapesten.
Ingyen átadta a kormány a közel 800 millió forintért kialakított "Magyarország jobban teljesít" arculatot és szlogent a Fidesznek, a párt pedig ezzel kezdett bele a választások előtti reklámhadjáratba.
A 2013. márciustól novemberig tartó kampány minden felületen zajlott. A lebonyolító cégeket közbeszerzésen választották ki – tájékoztatott Navracsics Tibor egy írásbeli kérdésre válaszolva.
A kormány véleményével ellentétben Magyarország nem teljesít jobban a korábbi kormányok időszakához képest - fogalmazta meg Surányi György volt jegybankelnök és Chikán Attila egyetemi professzor, az első Orbán-kormány egykori gazdasági minisztere a Szabadságért Alapítvány csütörtöki budapesti rendezvényén egybehangzóan.
Bruttó 256,7 millió forintot költött a kormány a "Magyarország jobban teljesít" kampányra, a színes prospektus ebből 91,5 millióba került - írja az Átlátszó.
Közadatigénylésben kérte ki az atlatszo.hu a "Magyarország jobban teljesít"-kampány részletezését. Kiderült: bruttó 256,7 millióba került, ebből 108 millió a közterületi megjelenésre ment el, a nyomtatott és online sajtóban pedig a Metropol tarolt 47,7 millióval, de a Magyar Nemzet sem járt rosszul.
Minden háztartásba levél érkezik a kormánytól, melyben a "jóléti intézkedések hatásait" ismertetik. A feladattal Orbán Navracsics Tibort bízta meg.
A választók lanyha lelkesedése miatti frusztráció áll gyakran egy-egy kormányzati tájékoztató kampány mögött – így látják azok a korábbi és jelenlegi kormányzati kampánykészítésben részt vevők, akiket az Orbán-kabinet új tájékoztató akciója apropóján kérdeztünk.